fredag 12 augusti 2011

Dag 1 - Presentera mig själv och min häst

Jag heter ju då som sagt Angelica, jag är snart 16 år alltså har jag gått ut nian och ska om ca 4 dagar ner mot Halmstad där jag ska tillbringa tre år på Plönninge gymnasium, mer inriktning ridsport elitsatsning :)
Just nu bor jag med min mamma, pappa och syster +djur på en liten gård utanför Partille, ligger mellan Göteborg och Lerum. Om jag skulle berskríva mig själv som person så är jag väll en positiv och glad tjej. På fritiden så rider jag, varje dag. Just nu så äger jag bara Noll Coll som jag tränar och tävlar på. Fotografera är även ett av mina stora intressen, dock hinns det inte med så mycket, och när det väl fotas fastnar det bara bilder på heestar :) haha





 Noll Coll, Nollan, Nollis, Bebis (kärt born har många namn) är en D-ponny, connemara, efter Countach Campell. Han är 9 år, jag har haft han i 1 1/2 år nu och alla bitar börjar falla på sin plats.
Vi har placeringar upp till reg. LB och nästan start klara för LA om allt fortsätter som det gör nu! " det vet man ju aldrig ". Nollan är världens goaste ponny, mjuk och snäll att rida, arbetsvillig, posetiv och alltid social. Men i hoppning brukat han tända till lite och blir lite stark och busig så det är inte alltid man sitter helt säkert där uppe... Men verkligen inget negativt med det :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar