fredag 18 maj 2012

Långhelg in my heart !

Riktigt skönt att bara få komma hem och vara lite emellan åt, sedan kanske jag inte har tagit det så lugnt och inte heller fått sova eftersom att jag har varit uppe med tuppen varje morgon...
Först i torsdags åkte vi till Nygård och tävlade, sedan idag var det hoppträning och imorgon blir det tävling med Jossan och Nollan :)
Men det är tävlingarna som gör det roligt med att ha hästar och det är liksom det som man kämpar för.
Kommer att skriva att litet inlägg om varje tävings resultat imorgon om jag hinner, för nu väntar sängen för min del, så lovar jag att det blir bättre uppdatering imorgon då jag även ska fota lite på tävlingen i Bollebygd. Vill ni bli fotade är det bara att slänga in en kommentar, så ska jag försöka få med er :)

God natt på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar