fredag 15 juni 2012

Typiskt mig !!!

Skulle tömköra Nollan idag eftersom han startar dressyr imorgon och det gick faktiskt riktigt bra till en början tills jag skulle springa med honom en långsida, jag smakar på för att länga lite på steget och Nollan kör värsta bocksprånget och jag flyger nästan efter och landar med vänster foten i en grop så jag stukar vänster foten så jävla illa att jag trodde den var av. Svullna upp på två sekunder. Men som tur va vad mamma med och lindade foten och tog över Nollan. :)
Kan inte gå på den så jag vet i f*n hur jag ska kunna rida imorgon, får bli att linda och tejpa den så får ja se om jag får på mig skon.
Vill verkligen inte missa att rida, Nollan är i vilket fall knoppad och klar så får ja se hur det blir :)
Ha det bra!

Häst linda och allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar