måndag 5 augusti 2013

Life goes on !


Tjenare, länge sedan jag skrev här nu och jag har inga bortförklaringar, that's life xD 

Dagarna, veckorna och månaderna bara flyger iväg och jag börjar 
undra vad jag har gjort hela sommarlovet.
Men konstatera att vädret har varit på topp jag är fortfarande lika 
blek även om jag försökt att sola när jag fått tid. Eller fått tid?, jag har all tid i 
världen men ändå har jag inte fått allt jag ville gjort!
Men det blir väll inte alltid som man planerar, hade jag fått bestämma
skulle jag engnat mer tid till dom jag tycker om, och en dålig dag hemma
skulle jag göra något vettigt ändå istället för att bara låta dagen gå till spillo, man tjänar 
inte något speciellt i slutändan ändå, (men det är ju lätt och säga i efterhand:) )

   Har nog haft det ganska bra ändå, så jag ska inte klaga 
faktiskt hunnit med både Skåne, Orust, Liseberg, Falsterbo, badat, meeting +2 
och debuterat 120 med Aragon!

Men nu är det bara två veckor kvar och dom är fulla utav körlektioner
innan skolan drar igång igen, last year, så nu jäklar! :*

chaoo





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar