fredag 13 januari 2012

Det är en dag imorgon också!

Jag ska faktiskt gå och lägga mig nu, har varit en lång dag. Men pussade ganska länge på mina hästar så det tog sin tid i stallet :) Kan vara mysigt att bara få ta sin tid och göra det lite lugnt ibland, för oftast blir det väldigt stressigt och man slänger in den ena hästen medans man redan fixar den andra. Det går ju att undvika detta om man går upp i tid så att man hinner fixa mat och mocka innan skolan ;)
Finns bara ett problem med detta och de är att man stinker skit och måste hinna med att duscha innan skolan oxå :/

Iaf så vägde jag hästarna idag, och så här blev det:
NollColl: 508 Kg
Aragon: 588 Kg




Riktigt stolt över den lilla ponnyn, har har gått ner åtta kg sen jag vägde honom sist ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar