söndag 15 januari 2012

Still Alive !!

Kände att jag inte riktigt orkat blogga sedan fredagen den 13;onde ;)
Klarade mig igenom fredagen ganska bra tills sista lektionen om man säger så. Vi red dressyr i stora ridhuset, var två grupper och de ena red över lite bommar i andra delen...''
Tror det inte bara var jag som kände att alla hästar var väldigt laddade under hela lektionen. Väntade bara på att någon skulle åka av!
Och till sist tror du inte det är jag som flyger? 
Joo, häst jäveln flyger av att en liten häst på andra sidan slår i en bom...
Han slänger sig iväg och bockar som en idiot, sadeln åker runt och jag har inte en chans att sitta kvar. Så jag gör en riktig faceplant ner i sanden.

Så har sjukt ont i hela kroppen just nu, näsan, knäna, nacken och ryggen !!
Lyckad fredag känner jag, men pga detta så  har det inte varit någon uppdatering :) HAHA


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar