onsdag 11 juli 2012

Dagarna bara går och går!

Hinner inte riktigt med mitt liv just nu, allt händer så fort.
Nollan är fortfarande dålig i benet så vi har bokat tid på kliniken under fredagen.
Hoppas av hela mitt hjärta att det inte är något allvarligt och att jag kan
åka med till Varberg och hoppa!
Kan låta själviskt men detta blir mitt sista meeting på ponny så jag
vill verkligen inte missa det... :(
Pratade lite med mamma förut och hon tyckte jag kunde låna någon annan
ponny och hoppa, men kan säga att jag inte riktigt de möjligheterna och det är
 inte så lätt att bara fixa ponny på en vecka...
Iaf får jag besked på fredag om jag kan vara med eller inte!!

Dagen har spenderats i stallet i vilket fall, ridit Nikita och kollat på Aragon, ska bli så himla skönt att han kommer hem i slutet av nästa vecka så att jag kan sätta igång honom. Iaf efter stallet där borta tog jag mig till paddocken och har haft en liten lektion för Johanna, bilder kommer senare.
Nu blir det lite mys här hemma så ha det bra så länge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar